Tuesday 9 June 2015

Set Enfuselle Shaklee : Untuk Kulit Berminyak

Orang kata kalau nak cantik kene cantik luar dan dalam. 
Cantik iman dan amal

Saya seorang yang tidak terlalu mementingkan kecantikan luaran. Bagi saya..cukuplah kalau aku ni baik dan menyenangkan orang lain. Tak cantik pun tak apa..dah ini yang Allah kurniakan....aku terima seadaanya. Tapi segalanya berubah bila saya kene chicken pox diusia 28 tahun.

Ya 28 tahun!
Allah..parutnya masyaAllah..penuh semuka. Saya malu untuk berhadapan orang lain. Keyakinan diri makin berkurang..nak tengok cermin pun malu. Bila keluar dengan suami dan anak orang akan cakap saya bawa anak-anak berjalan. Ada yang cakap saya ni kakak pada suami saya. Anak saya tu cucu saya la..


Allahuakbar!
Masa tu hanya Allah sahaja yang tahu perasaan saya. Saya nekad..saya nak merubah hidup saya. Saya pilih Set Enfuselle untuk kulit berminyak dan berjerawat. Tapi masa tu saya mulakan dulu dengan Hydrating Cleansing Lotion sebab kulit saya meggelupas di bahagian pipi dan tepi mulut. 

Jom saya kongsikan apa yang saya guna :-)


Set Enfuselle

Kulit Sensitif & Berminyak


1. Purifying Cleansing Gel  

  • Gel yang bertindak lembut untuk menyingkirkan bahan cemar, mekap dan minyak berlebihan daripada kulit.
  • Bahan-bahan khas dan tambahan vitamin E menjadikan kulit terasa segar dan lembut
  • Mencerahkan tona kulit
  • PH yang seimbang
  • Hipoalergenik

2. Purifying Toner 
  • Berfungsi sebagai penuetral serta menghentikan kerosakan pro-oksida
  • Menyegarkan dan menghaluskan kulit. 
  • Membantu mengawal kilauan minyak serta meminimumkan saiz liang-liang kulit.
  • Terbukti secara klinikal
  • Hipoalergenik

3. Balancing Moisturizer 
  • Formula ringkas untuk menyubur dan melembapkan kulit. 
  • Mengimbangkan lembapan agar kulit terasa segar, licin dan berseri sepanjang hari tanpa kilauan.
  • Terbukti secara klinikal; 146% peningkatan keanjalan kulit dalam masa 28 hari, 268% pengurangan garis halus dalam masa 28 hari, 173% pengurangan kedutan kulit dalam masa 28 hari.
  • Hipoalergenik

Alhamdulillah..Allah permudahkan urusan saya.
Saya telah berjumpa dengan set skin care yang sesuai dengan kulit saya. Alhamdulillah..Alhamdulillah..
Sesiapa yang sedang berusaha untuk memulihkan kulit muka seperti saya boleh hubungi saya seperti di bawah. InshaAllah konsultasi terbaik akan diberikan :-)

Entry akan datang saya akan kongsikan lagi set enfuselle untuk kulit kering serta set nutriwhite untuk kulit normal.




Hubungi saya:
Farini binti Ahmad Ibrahim (ID 1160488)
SMS/Whatsapp/Telegram : 013-638 8886
Email: farini_ai@yahoo.com
COD are UPM Serdang, Serdang & Seri Kembangan





No comments:

Post a Comment